Saturday, April 16, 2016

Essie Toggle To The Top

Bok cure!

Danas sam se odlučila sa za lagano štivo, predstavljanje jednog laka koji, vjerujem, i nije neka nepoznanica, no dozvolite mi da podijelim svoje dojmove s Vama.




essie 'toggle to the top' dva sloja, bez nadlaka / two coats, no topcoat

Reći ću bez okolišanja - essie 'toggle to the top' je fenomenalan lak! Duboka magenta boja fantastično izgleda, formula mu je odlična, vrijeme sušenja savršeno... jedino što uz njega trebate je nadlak. Zbog tone glittera lak je na noktima hrapav, a i finiš mu je malo dosadnjikav, no zato će bilo koji nadlak izvući ono najbolje iz njega. Ne vjerujete!? Pogledajte donje fotke.




Obožavam kako izgleda matiran, mogla bih ga nositi vječno... ali priznajem da i sa sjajnim finišem izgleda spektakularno. 
Moja je bočica stigla iz Amerike, to napominjem čisto da se ne šokirate kad vidite donju fotku.


Ovo je jedini razlog zbog kojeg preferiram američku verziju essie lakova - kist je uži i meni je lakše baratati s takvim. Možda zbog ovakvog kista nisam imala problema s mršenjem glittera među dlakom, jer sam na ovakve primjedbe nalazila kod cura koje imaju europsku verziju laka.  
Anyway, dajte mi original. Možda nije na odmet spomenuti i da se u Hrvatskoj essie lakovi prodaju po nekih 75 kn, a na ebayu za par dolara, plus shipping, naravno. 


U mojoj kolekciji je ovaj lak jedinstven, no morala sam ga usporediti sa slavnom China Glaze 'ruby pumps'. Kao što vidite, nisu ni blizu. 

Stojte mi dobro, budite pametne i lijepe i ne dajte da Vas itko uvjeri u suprotno... Žana 

26 comments:

  1. I had this one, I like it a lot with the top coat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. it definitely needs a topper, it's up to us to choose our favorite ;)

      Delete
  2. E da mi je američka verzija možda bi i meni moj TTTT više odgovarao. U široku četkicu se šljkice stalno petljaju.

    ReplyDelete
  3. Ima on svoju draz i bez nadlaka, ali je sa nadlakom fenomenalan!!! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. s nadlakom sva njegova ljepota još više dolazi do izražaja :D

      Delete
  4. Pretty and rich looking regardless of the topper.

    ReplyDelete
    Replies
    1. it is, right... thanks for stopping by, Karen :D

      Delete
  5. It is so gorgeous! Love it!

    ReplyDelete
  6. s malo top coata odma postane ljepotan :)

    ReplyDelete
  7. Jao divan je, meni je puno ljepši s nadlakom, volim dok sve blješti i sjaji. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma je, ima malo dosadan finiš i nadlak mu baš treba :D

      Delete
  8. Matt verzija je predivna!!
    Nisam znala da postoji razlika između europske i američke verzije.

    ReplyDelete
    Replies
    1. je, je :D
      razlika je samo u kistu, ali ooooogromna... ne znam zašto se tu inzistira na nezgrapnim i preširokim kistovima :/

      Delete
  9. Beautiful Shade ...Nice

    --Sony
    https://nailscontext.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Satta King
    Play Bazaar kon kaheta hai taj mahel banane ke lie dolat nahi milti.
    taj mahel banane ke lie dolat to milti he magar mohbatt karne ke lie mumtaj nahi milti.

    ReplyDelete

  11. Play Bazaar kon kaheta hai taj mahel banane ke lie dolat nahi milti.
    vstsearch
    pluginbeasts
    cloudvst
    clickbeautytips
    monitorpapa

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...